25 Şubat 2013 Pazartesi

onları ilişkiye girerken yakaladım

merhaba ben 1,80 boyunda 75 kilo kumral bir gencim. üniversitede okuyorum.. bu anlatacağım olay tamamen gerçektir yeni üye oldum bu siteye ve ilk olayımı anlatayım dedim.. benim annem 38 yaşında balık etli gögüsleri bu yaşına rağmen dimdik olan be kalçası inanılmaz sercede çıkık ve dolgun bi bayandır. babam gemi de çalışır ve ayda 1 gelir bazen 2 3 ayda bir fazla görüşemeyz yani.neyse annem öyle açık falan giyinmez fazla ama dar ve vücudunu belli eden şeylere giymeye bayılır. kapalıdır. bu olay 5 ay önce başımdan geçti bir gün sabah 12 civarı yatağımda uyanmak üzereyken sesler duydum.. annem biriyle onusuyordu . bu ses bizim yan komşu osman amcadan geliyordu. bu arada annemin ismi gülden.  neyse baya gülüşüyorlar ve kapının önünde konuşuyorlardı.. osman amca 52 yaşında sağlam vücudu olan ve karizmatik bir adamdır. komsular hep ondan bahsedermiş bayan komsular annem anlatıodu. osman amca tek yaşıyor ve şirketi var. bizle arası çok iyidir annemle falan muhabbetleri vardır bazen evimize yemeğe gelirdi. anlayacağınız aile dostu gbi bir adamdı. annemin altında dar ve dizinin altında açık olmayan bi etek ve üzerinde boğazı açık body vardı. annem osman amcaya gel içeri çay koyayım içeriz hem alperde kalkar içeriz dedi. oda olmaz bir kerede ben koyayım bide benim çayın tadına bak dedi .. bi gülüştüler.. annem ayy osman abi çok alemsin heaa dedi gülerek ve kalktım dayanamadım kapının araasından izliyorum. annem kapıya dayanmış osman amcada evinin kapısının önünde duruyor.. osman amcada daha bende neler var bi bilsen dedi annemde hııı neler varmış öyle dedii ve ben yanlarına gittim oo napıosun osman ca falan dedim bozuntuya vermeden.. oda iyi oğlum annene çay koyacaktımda sen de gel içeriz dedi. annem gülüo kıs kıs bende sen gel dedim hem yeni kalktım kahvaltı ederiz dedim oda tamam o zaman dedi ve geliyorum dedi. annemde ben çay hazırlayayım bare dedi ve bende içeri geçtim.. neyse osman amca kapıya vurdu ve açtım kapıyı üstünde sııfır kollu t-shirt ve altında eşofmanı vardı.. gögüsleri kalıplı olduğu için çok iyi gösteriodu vücudunu. sonra annem geldi hoşgeldin osman abi gel içeri dedi öptüler işte birbirlerini .. neyse oturduk ve çay içmeye başladık.. sonra annem mutfaktaydım sigortalar attı dedi ketılı çalıştramadım dedi.. osman abi bi bakayım dedi ve gittiler.. osma abi bu sigortalar gevşemiş ne zamandır değişmio heralde dedi. annemde kocam gemiye gittiğinden beri kimse ellemio dedi ve gülmeye basladı osman amca annemde anladı sonradan gaf ettiğini ve oda gülmeye basladı.. annem  ayy osman abii be çok fenasın sen çokk hiç bir şeyi kaçırmıosun dedi. ve geldiler içeri ne oldu osman abi dedim o da baban gittiginden beri kmse ellemiomuş yenilenmesi gerek dedi anneme bakarak annemde utana sıkıla güldü .iyi dedim.. sonra havadan sudan konustuk okuldan falan ne zaman gidicen okula dedi bana bende daha 1 ay var dedim iyi dedi. bi zaman sonra annem ayy belim tutulmuşş ya osman abin gitsinde bana bi masaj yap oğlum dedi. bende banane yaa osman amca yapsın işte dedim benim içerde işim var dedim. şimdi okuyanlar bana diyecekki neden öle bişi diosunki. sebebi kadının sex yaşamı yok gbi bişey azmıştır varsın yapsın diyorum.. her neyse annem aa oğlum olurmu öle şey ki dedi osman amca bana uyar ben yaparım eğer senin için sıkıntı olmazsa dedi.. annemde yoo bişey olmaz tabii tamam o zaman kahvaltı bitsin yaparsın dedi. işte yaptık kahvaltıyı oturduk koltuklara çay içiyoruz ben kalkım odaya gitcem hem masaja baslayın dedim annemde tamam dedi. bende üstüne rahat bişiler la ölemi yapacak adam dedim oda haklısın dedi ve gitti üstünü değiştirmeye .. osman amca heycanlı duruodu.. bende odama geçtim annem yanıma geldi böle iyi mi dedi. altında dar pembe eşofman üstünde kısa kollu tshrt vardı bende iyi dedim ve beni rahatsız etmeyin dedim tamam dedi. odaya geçtii ben onları dinliodumm..annem ayy osman abi sanada zahmet olacak dedi. oda ne olacak canım bende istedim zaten birşey olmaz dedi.. annem tamam dedi nasıl yapcaz dedi. osman amca sizin odaya geçelim yatağın üzerine uzanırsın dedi annemde tamam hadi geçelim inan çok ağrıo belimdedi osman amca sen merak ettme çok zevk alıcaksın ve rahatlıcaksın dedi gülüştüler odaya geçti ler annem bana oğlum biz bizim odadayız dedi tamam dedim. yan odam annemlern odasıydı. işte annem nasıl uzanım dedi osman amcada yüzüstü uzanırsan iyi olur dedi ve uzandı  anndem. osman amca anneme bana osman de dedi aramızda fazla yaş yok zaten dedi annemde tamam osman abi dedi bi gülüştüler sonra bak oldumu şimdi dedi osman amca annemde tamam tamam dei. osman elin çok kalın bak canımı acıtma dedi. oda sen rahat oll dedi.bsesleri kesildi.. dayanamadım ve yavasca onların odasındaki kapının deliğine eğildim ve görünüyorlardı. osman amca ayakta annem uzanıyo kalçaşı eşofmanndan belli oluodu.. kısık kısık konusuolardı. ohh osman çok iyi ovuosun daha önce yaptın masaj hiç dedi. oda yapmıştım dedi eski eşime falan ve devam ettiler. osman amcanın eli annemin kalçasının biraz üstünde ovuyorduu annnemse acayp sesler çıkarıyordu.. osman amca yağlamamı istermisin dei.annemde nası yani dedi. yağ olursa daha iyi verim alırsın ağrı flan kalmaz dedi annemde bebe yağı var olurmu ki dedi osman amca olur canım benm dedi. annem kalktı ve banyo annemleirn odada olduğu için girdi ve yağı aldı.. ee nasıl yapıcaksın dedi. osman amca üstünü çıkartman lazım dedi . annemde olmazz dedi ayıp yani dedi . osman amca bak inan bana bizden baska kimse yok utanmana gerek yok dedi. ve annem banyoya geçti havluya sarılmıştı üstü altında yine eşofman vardı .. havluyla gögüsünü kapatmış omuzlar gözüküordu.annem kızarmış ve gülümseyerk geldi .. osman amca hehh tamam bak oldu şimdi utanma canım dedi.
annem tamam dedi ve annem uzandı yüzüstü yine ve osman amca havluyu açıorm dedi tamam dedi annem ve osman amca yağı bi güzel döktü başladı ovmaya.. ne güzel yumuşak bi vücudun var gülden senin dedi.. annemse ee bakıyorum kendime şaşkınn dedi ve devam etti osman amca.. osman amca yanları ovuyordu annemin vücudunun annem ise irkilio kabil oluordu hıhh die seler çıkarıordu.. osman amca bi akşam gel bize sana çay koyayım içeriz beraber canım dedi annem tamam canımm sen nasıl istersen dedi ve osman amca ön tarafınıda yapayımmı dedi annemse yapcanım iyi olr valla dedi.. ozaman havluyu çeksene dedi annemse neee ölemi demek istedin sen dedi olmaz dedi osman amcaa ya canım bişey olmaz işte alt tarafı masaj yaa inan memnun kallcaksın dedi. annem tamam hadi öle olsun dedi ve annem bi açtı önünü göğüsü süper görünü ve osma amca gözünü alamıordu. tamam sen şimdi yatağın ucuna otur bende arkandan ön tarafına masaj yapıcam hem utanmazsın dedi. annem tamam osman dedi. ve osman amca omuzlarına basladı ovmayaa.. yavas yavas aşağı iniordu annem dudaklarını ısırıyordu.. en son osman amcaa eline yağı sıktıı ve gögüslerine sürmeye ve ovmaya basladı ama annem yerinde durmuo oynuodu sanki masada yüzünde acı bi duruş vardı kıvranıordu.. osman amcaa ohh ne güzel göğsün varr kocan çok şanslı dedii.. aannemse şanslı ama kullanmıoki şansını dedi.. osman amca yazık bunlara bende olsa gece gündüz oynarım bunlarla dedi ve annem se güldüü hıı keşke senin gbi bir kocam olsaydı dedii .. osman amca gaz alarak iyice sıkmaya ve annemi kendine doğru çekmeye basladı.. annemin kafası osman amcanın göbek tayafına geliodu ve annem acayip inlemeye basladı kısık kısık.. osman amcaa güldenn dayanamıormm sana çok güzelsin flan demeye basladıı annemse kısık kısık inliosu ve bi anda osman amca annemi çevirdi kendi dudağına yumuldu annemin annemse karşılık verdi ve çok acyp bi inleyişleri vaardı sanki susuzluktan çıkmışlardı. osman amca annemin dudağını koparacak gbiydi anneminse ondan aşşa kalır yanı yoktuu.. kaç zamandır bu anı bekledimm canım benmm bitanemm dedii annemse bende  dedi ben şaşkınlıklaar içindeym tabi ve annemi yatağa uzattı ve bi süre seviştiler öyle.. sonra osman amca annemin eşofmanını indirdi annem titrioduu osmanımmm flan diodu osman amca indirdi ve annemn altında tanga vardı siyah osman amca benm için mi bu dedi oda evett canımm dedi dedi osman amca annemn tangasını indirdi ve yalamaya basladı annem öle bi inlioki hem kendini sıkıo bana ses gelmemesi için hemde olabildiğince inliodu.. ahh osmanımm devamm ett erkeğmm diordu.. osma amcaa bundan sonra benmsin seni yarraksız bırakmıcam güldenmm dedi annemse bırakma erkeğmm dioduu.. sonra osman amca al şu yarrağı da tadına bak dedi hasretine kavussun dedi annem de ımmm yermm ben bunu dedi ve vasladıı yalamaya ama öle güzel yalıokii osman amcanınki de baya büyük 20 cm falan var heralde ve kalındı.. annem somuruodu resmen .. osman amcaa ohh bebeğimm harikasınnn diyerek götünü ellioduu .. lak lak sesler geliod u annemden.. sonra annem gel buraya dayanamıcam dedi artık osman amca dünden hazır oturur şekilde aldı annemi kucağına güldenimm sokayımmı dedi sokkk yalvarırıımm sokk artıkk nolurrr die inliodu ve yavas yavas sokmaya basladı osman amca .. annem inlioduu osman amca hızlanıncaa  annem bi bebek gbi hopluo o güzelm gögüsleri osman aabinin yüzüne değiodu.. ahh osmannn çok güzell ahhh ahh devammm ettt erkeğmm dioduu ve osman abii  ohh canımmm benmm sendeli bu götü hiç bişeye değişmem harikasın diodu ve anneme geliyorumm bendedi annmse tamam dedi osman amca yarrağını çıkardı annemden ve dısarı bosaldıı.. bu olay 1 saat içinde oldu ve evde ben varım die aceleye getirdiler gbi bisey oldu.. dha sonra nelermi olduu.. yoruma göre yazacağımm .. sevgilerimle

2 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil