25 Şubat 2013 Pazartesi

yengemle seks hikayem

Adım Mert 28 yaşındayım ve bekarım. Ensest hikayemin konusu nurten yengemle aramızda olanlar. nurten 28 yaşında balık etli tam bir afet ne fazla bir kilosu nede eksiği var.saçları kızıl ve kendine bakmayı aşırı iyi bilen bir kadın.onu düşünerek devamlı 31 çekerim ve hep hayallerimi süsler o. Bundan 3 ay kadar evvel biri akrabamızın düğünü vardı ve oraya gidecektik.düğünden 1 gün evvel yengem bana alışveriş yapacağını onunla gelmemi söyledi. Abim çalıştığı için kabul ettim ve alışverişe çıktık. hava sıcak olduğu için açık şeyler giyinmişti.alışverişimizi akşam saatlerinde bitirdik ve otobüse bindik.iş çıkış saati olduğundan otobüs bayağı kalabalıktı ve bizde ayaktaydık. ellerimizde poşetlerle ayakta durmakta zorlanıyorduk etrafta insanlar olduğu için ona gözlerimle ön tarafıma geç gibisinden işaret yaptım oda bunu anladı ve ön tarafıma doğru geldi aramızda az bir mesafe vardı ama otobüs git gide kalabalıklaşınca ona iyice dayanmıştım. üzerinde etek olduğu için götünün arasını hissedebiliyordum benim sikim kalkmaya başladı ama bir tepki verecek diye olduğum yerde duruyordum. otobüs sallandıkça ona baskı yapıyordum.sanki sinirli gibi bir hali vardı.hiç sesimi çıkartmıyordum istesemde geride kaçamıyordum.arkasına iyice baskı yapmaya başlamıştım. ineceğimiz yere gelip indiğimizde ondan özür diledim ve bilerek olmadığını söyledim. o ise hiç sesini çıkarmadan benimle hiç konuşmadan eve gitti.
Diğer gün akşam üzeri annem babam ve ben hazırlanmış düğüne gidecektik. abim çalıştığı için yengemi gidip evden alıp salona getirmemi söyledi babam. bende tamam diyerek abimin evinin yolunu tuttum.eve gelip zile bastım kapıyı açtığında muhteşem bir güzellikte karşıma çıktı ve hazır olduğunu gidebileceğimizi söyledi ve evden ayrıldık. gözüm ondan ayrılmıyordu. üzerine sıfır kollu bir elbise altına ise bol siyah diz kapağı üzerinde bir etek vardı ve harika görünüyordu üstelik çorapsızdı. Taksiye binip salona geldik. Düğün başlamış herkes dans ediyordu. Teyzemin kocası nurten yengeme gelip neden dans etmiyorsun hadi dedi oda yok falan dediyse de ısrarla dansa kaldırdı. Enişteyle yengem dans ederken gözlerimi onlardan ayıramıyordum. bir müddet sonra kalkıp eniştemden müsaade istedim dans için ve yengemi aldım. yüzüme hiç bakmıyordu.dans ederken bile sikim kalkmıştı ve bunu o hissetmişti bir müddet daha dans ettikten sonra oturalım dedi. Yerimize oturduk ve ışıkları söndürdüler ortalık loş bir ışıktaydı. bacağımı yengeme hafif yaklaştırdım ve bacağına sürtmeye çalıştım bir müddet bacağını hissettikten sonra o lavaboya kalktı. Neyse düğün bitmişti ve herkes ayrılıyordu. Annemle babam dayımların arabasına bindiler o arabada 2 kişilik yer olduğu için onlar oraya bindiler. Bizde yengemle sıkışarak amcamın arabaya bindik ama üst üste oturuyorduk.yengemle ben en sağdaydık.bir müddet gittikten sonra bacağımın ağrıdığını yengeme söyleyip hafif kalkmasını söyledim oda hafif kalkınca bacaklarımı açabildiğimce açıp nurteni tam kucak hizama oturttum bir süre terettüt etti ama başka çaresi yoktu.sikim yeniden kalkmıştı ve zonkluyordu.bir süre sonra babamların olduğu araba sağa çekip durunca bizde durduk. babam gelip hep beraber 2 saatliğine köye gidip gelelim deyince ban gün doğmuştu. yola devam ettik. Ama ben dayanamıyordum elimi uzatıp alttan yengemin bacaklarına hafifçe sürmeye başladım bişey yapamıyordu ve sesi çıkmıyordu istese de çıkamazdı çünkü yanımızda aileden olanlar vardı. bana bir ara dönüp baktı ve yapma der gibi kızar gibi yaptı ama dinlemeden devam ettim.elimi daha yukarılara götürüp külotunun üzerinden amını okşamaya başladım. sağa sola kaçmayı denedi ama yapamadı. oda sulanmıştı amı vıcık vıcık olmuştu. elimi tutmaya çalıştıysa da ben parmağımın tekini amının içine sokmuştum. aşırı felaket zevk alıyordum. bir süre bana karşı koymadı denedi ve bir anda elini çekti.amını artık iyice parmaklıyordum.yanımızda oturan babaannemse uyukluyordu. Yengeme işaret ederek az yukarı kalkmasını söylediğimde kalktı ben hemen fermuarımı açıp sikimi dışarı çıkardım ve elimi uzatıp yengemin kilottunu yana çektim. Eteğini de benim bel hizama gelecek şekilde yukarı kaldırdım. sikimi amına sokmaya çalışıyor ama yapamıyordum. bir anda yengem elini alttan uzatıp sikimi tuttu ve eliyle sıktıktan sonra amının dudaklarına yerleştirip üzerine oturdu. zevkten deliriyor titriyordum. Yengem yavaş yavaş sikimin üzerinde bir yukarı bir aşağı kalkıp iniyordu. Ben daha aşırı içine sokmaya çalışıyordum elimin tekini uzatıp memelerini sıktım. yengem öne eğilmiş kafasını koltuğa dayamıştı. aldığı zevki tadıyordu.diğer elimi de alttan uzatıp yengemin bacaklarını ve bızırını okşuyordum. bir ara arkaya döndü ve kulağıma bittim dedi. Bense hala sikimi sokup çıkarıyordum amı harikaydı ve sıcacıktı.köye yaklaşmıştık ve ben birden yengemin amına şelale gibi fışkırdım.sonra yengem öne kalktı ve külotunu belli etmeden düzeltti. Bende fermuarımı kapadım. kulağıma harikasın dedi. köye varmıştık ve hiç konuşmuyorduk. Tekrar çıkıp eve geldik yengemle daha bu olay hakkında konuşamıyorduk.

2 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil